Všeobecné obchodní podmínky

I. Obecná ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro prodej našich produktů a služeb.

Jsme obchodní společnost ikigai.cz s.r.o. se sídlem na adrese Sokola Tůmy 106/6, 737 01 Český Těšín. Naše IČ je 07650876 a DIČ CZ07650876. Jsme zapsaní v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ostravě pod spisovou značkou C 76623. Číslo účtu je 2501534819/2010. Jednatelem společnosti je Ing. Bogdan Siderek.

Od 1. 2. 2017 jsou školení, konzultace a vybrané služby poskytovány také firmou Ing. Bogdan Siderek se sídlem Sokola Tůmy 106/6, 737 01 Český Těšín, IČ 75954133, která je neplátcem DPH. Číslo účtu je 2301934076/2010.

U každé nabídky je uvedeno, která firma nabízí konkrétní služby a produkty.

Prostřednictvím našich webových stránkách www.ikigai.cz a její subdomén (dále jen „webové rozhraní“) vám poskytujeme konzultace, mentorink, koučink, školení a workshopy týkající se firemní kultury, testů osobností  a dalších vzdělávacích aktivit (dále jen „produkty“).

1.2. Naše obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi námi (dále jen „prodávající“) a vámi – tedy 3. osobu (dále jen „kupující“).

1.3. Smlouvu můžete uzavřít jako podnikatel nebo spotřebitel.

Spotřebitelem jste v případě, kdy s námi uzavíráte smlouvu, nebo s námi jinak jednáte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

Ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, je považován se zřetelem k této činnosti za podnikatele.

1.4. Tyto obchodní podmínky jsou sepsané v českém jazyce a řídí se českým právním řádem, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“).

II. Jak probíhá objednávka služeb?

2.1. Nabídku našich služeb, popis jejich hlavních vlastností a cenu, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, uvádíme na webovém rozhraní nebo po osobním vyžádání. Cena za konkrétní služby je u vybraných produktů uvedena na webovém rozhraní a dále po individuální domluvě také na nabídkovém nebo objednávkovém formuláři.  Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní. V případě individuální nabídky je platná vždy do konce kalendářního roku od data vystavení.

2.2. Máte-li zájem o naše služby, které nejsou přímo uvedeny na webovém rozhraní. vyplňte formulář na webovém rozhraní, nebo nám pošlete e-mail na adresu info@ikigai.cz. Objednávka je nezávazná, dokud ji nepotvrdíme a dokud z vaší strany nedojde k potvrzení nabídky emailovou formou.

2.3. Potvrzení objednávky vám pošleme na e-mail, který jste uvedli v objednávce, příp. z kterého jste odesílali objednávku. Bude-li to potřeba, požádáme vás o doplňující informace, abychom si byli schopni vzájemně ujasnit rozsah služeb, a pošleme vám podklady pro platbu zálohy nebo přímo faktury.

2.4. Potvrzením přijetí nabídky emailovou formou, dokončením objednávky pomocí webového rozhraní dojde k uzavření kupní smlouvy. U některých explicitně uvedených služeb dojde k uzavření smlouvy až zaplacením zálohové faktury.

2.5. Za správnost, úplnost a pravdivost informací, které nám poskytnete, odpovídáte vy jako kupující, protože vám v opačném případě nemůžeme řádně poskytnout naše služby.

2.6. Současně berete na vědomí, že neposkytujeme služby, které porušují český právní řád nebo se příčí dobrým mravům.

2.7. Domluvenou službu lze zrušit nejméně 5 pracovních dnů před oboustranně dohodnutým datem služby. Při kratší době než 5 pracovních dnů vám můžeme účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny. Při kratší době než 24 hodin vám můžeme účtovat storno poplatek ve výši 100 % z ceny.

2.8. V rámci poskytování našich služeb může docházet ke zpracovávání osobních údajů (viz níže).

2.9. Není-li uvedeno jinak, cena vždycky odpovídá pro 1 osobu. Cestovné a náklady na ubytování nejsou obsaženy v ceně a hradí si je každý sám.

2.10.. Není-li uvedeno jinak, je za místo konání služeb považována Česká republika (bude účtována česká daň z přidané hodnoty – viz https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-235 , zákona o dani z přidané hodnoty).

2.11. Vyhrazujeme si právo na změnu termínu nebo místa konání služeb. O této skutečnosti vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce. V takovém případě máte právo požadovat vrácení celé zaplacené částky zpět, nebo si vybrat jiný termín a místo. O provedené volbě jste nás povinni informovat e-mailem na adresu info@ikigai.cz.

III. Platební podmínky

3.1. Cenu produktů a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH,  uvádíme u vybraných služeb na webovém rozhraní nebo při individuální spolupráci na nabídkovém a objednávkovém listu.

3.2. Pokud jste plátcem DPH mimo Českou republiku, budeme vám fakturovat naše produkty a služby v režimu přenesené daňové povinnosti. V takovém případě jste nám povinni poskytnout vaše DIČ.

3.3. Cena služby je sjednána přijetím nabídky a odvíjí se od rozsahu poskytovaných služeb. Součástí ceny může být záloha na poskytované služby. V takovém případě vás požádáme o její úhradu ještě před termínem konání služby.

3.4. Cenu služby a zálohu na služby uhraďte bezhotovostním převodem na náš bankovní účet. Abychom vaši platbu mohli správně přiřadit, žádáme vás o uvedení variabilního symbolu, který vám sdělíme.

3.5. Na každou přijatou platbu vám vystavíme řádný daňový doklad, který vám odešleme na e-mailovou adresu zadanou v objednávce.

IV. Jaké platí podmínky pro poskytnutí služeb?

4.1. Dokud nedojde k potvrzení objednávky a k úhradě zálohy nejsme povinni začít s poskytnutím služeb.

4.2. Pokud před začátkem poskytnutí služby, nebo v jejím průběhu zjistíme, že je potřeba, abyste doplnili nějaké další informace, požádáme vás o součinnost a jejich doplnění. Pokud jsme si stanovili termín pro dodání služby, může být tato doba, dokud nám neposkytnete požadovanou součinnost, prodloužena. V takovém případě se má za to, že nejsme v prodlení s poskytnutím služby.

4.3. Služby mohou být poskytovány formou videohovoru, telefonicky (platí jen pro Českou republiku) nebo osobně.

4.4. Výstupy, pokud se na jejich dodání dohodneme nebo jsou uvedeny na webovém rozhraní, vám budou předány prostřednictvím e-mailové komunikace.

4.5. Je nezbytné, abyste vzali na vědomí, že naše služby mají doporučující charakter a že v rámci poskytování služeb nelze očekávat, že jsme odborníky na vaši oblast činnosti. Neneseme tak odpovědnost, že nenaplníme vaše subjektivní očekávání a představy. Skutečný výsledek poskytovaných služeb závisí vždy na vašich znalostech, dovednostech a schopnosti aplikovat námi daná doporučení do praxe.

4.6. Berte také na vědomí, že se skutečný výsledek může lišit i v závislosti na vnějších vlivech.

4.7. V rámci naší spolupráce budeme oboustranně zachovávat mlčenlivost a autorská práva.

V. Reklamace

5.1. Pokud jste přesvědčení, že má poskytnutá služba vadu (rozsahem nebo kvalitou), máte právo uplatnit reklamaci v souladu s občanským zákoníkem. Bude-li možné vadu odstranit, můžete se domáhat buď nápravy anebo přiměřené slevy z ceny.

5.2. Protože máte právo se ještě před objednáním služby seznámit se zaměřením a kvalitou naší poradenské činnosti např. na webovém rozhraní, nelze požadovat po dodání služby resp. po jejím čerpání vrácení již uhrazené platby s odůvodněním, že služba nenaplnila vaše subjektivní očekávání a představy.

5.3. Reklamaci, kde uvedete vaše kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace spolu s prokázáním, že vám byla služba poskytnuta (např. kopií daňového dokladu) pošlete na náš e-mail info@ikigai.cz.

5.4. Reklamaci bezodkladně, nejpozději však do 30 kalendářních dnů, vyřídíme.

5.5. Nebudete-li spokojeni s výsledkem reklamace, můžete k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů obrátit na Českou obchodní inspekci (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha, www.coi.cz  ).

VI. Odstoupení do smlouvy

6.1. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na internetu ve lhůtě 14 dnů od potvrzení objednávky. Musíte nás však o tom bezodkladně informovat na e-mail info@ikigai.cz. Odstoupíte-li od smlouvy, vrátíme vám přijaté peněžní prostředky formou, jakou jsme ji od vás přijali a to nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.

6.2. Jako spotřebitel však nemáte právo odstoupit od smlouvy v případě, že vám byla služba poskytnuta, nebo zčásti poskytnuta před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, nebo se jedná o službu nebo produkt upravený dle vašeho přání.

6.3. Jako podnikatel máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na internetu ve lhůtě 14 dnů od potvrzení objednávky. Musíte nás však o tom bezodkladně informovat na e-mail info@ikigai.cz. Odstoupíte-li však od smlouvy ve lhůtě kratší než 7 dní před plánovaným termínem poskytnutí služby, zavazujete se nám uhradit smluvní pokutu ve výši 50 %. Zbývající přijaté peněžní prostředky vám vrátíme formou, jakou jsme ji od vás přijali a to nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.

VII. Zpracování osobních údajů

7.1. Uzavíráte-li smlouvu jako fyzická osoba, potom současně s obchodními podmínkami souhlasíte také se zpracováním vašich osobních údajů.

7.2. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Více informací o tom, jak konkrétně zpracováváme vaše osobní údaje, najdete na našich webových stránkách – https://ikigai.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/ .

7.3. Pokud využíváte naše webové rozhraní, potom také souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací o tom, co to je a jak to funguje, najdete na našich webových stránkách – www.ikigai.cz/cookies .

7.4. V případě, že od nás nebudete chtít dostávat obchodní sdělení (e-maily), můžete se jednoduše z jejich odběru kdykoliv odhlásit. Berete však na vědomí, že pokud jsou tyto e-maily součástí objednávky, nebo součástí plnění objednávky nebo její části, nenáleží vám odhlášením odběru žádná kompenzace za nedokončení plnění vyjma bodu, kdy má takové plnění vadu.

VIII. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na našich webových stránkách www.ikigai.cz , kde si je můžete před objednávkou přečíst a také si je můžete archivovat.

8.2. Pokud nejste občanem České republiky, nebo nemáte sídlo na území České republiky, souhlasíte s tím, že případné spory budou řešeny před obecnými soudy České republiky a rozhodující jsou listiny psané nebo tištěné v českém jazyce

Veškeré stížnosti např. na výsledek reklamace můžete také uplatnit u orgánů dohledu a státního dozoru České republiky, u České obchodní inspekce a u Úřadu pro ochranu osobních údajů se sídlem v České republice.

8.3. Pokud by tyto obchodní podmínky byly, nebo se staly neplatné a neúčinné, budou použita taková ustanovení, která se jejich smyslu nejvíce přibližují. Neplatností nebo neúčinností konkrétního ustanovení, není dotčena platnost a účinnost zbývajících ustanovení.

8.4. Tyto obchodní podmínky jsou oboustranně závazné od chvíle, kdy uděláte objednávku. Současně berete na vědomí, že tyto obchodní podmínky můžeme v nezbytném rozsahu upravit, měnit a doplňovat (dále jen „úprava“). V takovém případě jsme povinni vám změnu bezodkladně oznámit na email info@ikigai.cz . Nebudete-li s jejich nově změněným obsahem souhlasit, máte právo od smlouvy odstoupit. V opačném případě budeme mít za to, že s novým zněním souhlasíte.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. ledna 2021.

 

Pomáháme v rozvoji jednotlivcům,
menším týmům i velkým organizacím
Telefon: +420 608 638 157Email: klara.kawulokova@ikigai.cz

ikigai.cz s.r.o.
Sokola Tůmy 106/6
737 01 Český Těšín
IČ: 07650876
DIČ: CZ07650876

closefacebook-squarelinkedin-squarebarsangle-upangle-downyoutube-playinstagramhomeapartmentuseruserscart linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram